Corona maatregelen

17 maart 2020

Wat met mijn herstelling? Hoe kan ik iets bestellen? Ik heb een andere vraag!

De winkel is gesloten in de strijd tegen de verspreiding van het coronavirus. We laten niemand meer toe in de winkel, dit om ons personeel en elkaar zoveel als mogelijk te beschermen.

Toch streven we er naar om jullie - daar waar mogelijk - te blijven helpen, rekening houdend met de richtlijnen.

- Kan ik komen met mijn kapotte fiets? Dringende herstellingen mogen nog worden uitgevoerd. Dit enkel na afspraak via mail op info@minnesport.be . Wanneer de fiets klaar is, krijg je een berichtje. Hou er rekening mee dat we met een minimumbezetting werken en dat  sommige leveranciers niet meer leveren. Dit kan ertoe leiden dat de herstelling langer duurt dan normaal.

 

- Ik heb iets nodig uit jullie winkel!  Jullie kunnen je bestelling doorgeven op info@minnesport.be . Omschrijf zo duidelijk mogelijk waarnaar je op zoek bent. We maken je pakket klaar. Dit kan je komen ophalen op de parking van onze winkel (na afspraak) of wordt via bpost opgestuurd (vanaf 50 euro, +5 euro voor de verzending).

 

- Heb je een andere vraag? Stel ze op info@minnesport.be , we proberen te zoeken naar een gepaste oplossing

 

We danken jullie voor het begrip en verlangen samen met jullie naar onbezorgd van de lente te mogen genieten! Zorg goed voor elkaar x